tiistaina, joulukuuta 6

hei ihmiset!

olinpas tässä jo aika kauan miettiny et pitäiskö sitä itekki tehä oma blogi, pääsis kirjotteleen kaikenlaist eikä, eheh, kenenkää tarvii face to face pakkokuunnella mua ja mun vuodatuksia.

elikkäs olin tossa viikonloppuna mummulla käymässä. noh sairastuin sitte kovaan flunssaan ja olin täysin ryytyny koko viikonlopun, kattelin vaa telkkaria tai luin tai katoin koneelta pakoa (ehkä paras sarja ikinä !).  ei siellä oikeen muuta voinukaa tehä, siellä ku ei oo nettiä ja meillä ei oo mokkulaa. mut kiva se oli käydä sukulaisia kattomassa pitkästä aikaa :-)

tänää sitte on itsenäisyyspäivä, jeee, ei tarvi kouluun mennä :-D oon tässä koko päivän istunu koneelle, samalla siivonnu huonetta vähäsen ja kuunnellu ku kaikki hääräilee jotain omiaan, nyt kuuluu ainaki se et porukat tekee ruokaa, nami ;-)

kirjottelen taas sitte ku jotai jännää tapahtuu, eli sitte ku paranen tästä flunssasta, adios !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti