maanantaina, joulukuuta 12

Cyndi Lauper - Girls just want to have fun

ja näin oli taas yks, aika rankka päivä alkaa olla pulkassa. koulussa oli taas koko päivän kestävät muotinäytösharjotukset, joissa oon mallina JEE ja paljon tehtävää on vielä, mut aika hyvin ollaan saatu parissa viikossa saatu aikaseks :-) huomenna on vaatteiden sovitus ja kokeillaan miten se kokonaisuudessaan menee :-) kuvia harjotuksista tulee myöhemmin, vielä niitä ei mun koneella ole :-D
koulun jälkee ku oltii saatu tältä päivältä hommat hoidettua harjotusten suhteen, suunnattiin kaupunkiin suskin ja jennan kans ja käytiin kahvilla paakarissa, nam ku rakastan niitten kaakaota kermavaahdolla ja suklaakastikkeella ! suosittelen lämpimästi kaikille ;-) suski ku lähti bussilla kotiin, suunnattiin jennan kans robbariin ostamaan antille joululahjaa ja sieltähän se löyty :-) tai sehän on siis vaan pieni osa koko lahjasta :-)
kotona sitte vaa ollu koneella ja kattonu huippumalli haussa- ohjelmaa.
ja se mikä kruunaa päivän, faija oli unohtanu pyytää mut syömää ja kaikki muut oli alottanu jo ilman mua eikä mulle oltu ees muistettu kattaa paikkaa ! tosi reiluu hei :-D

1 kommentti:

  1. mä oisin pyytänyt sut syömään, mut luulin, että olit jo syöny, kun kukaan ei sanonu susta mitään :D

    VastaaPoista